هرچی که دلت بخواد "گتوند"

سیدجلال حسینی بازی با نیجریه رو ز دست داد.


تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ جهانی 2014 مقابل برزیل پیروز شد.


عقیلی،حمودی،ابراهیمی،فخرالدینی در یک قدیمی امضاء با استقلال.


جریمه کسر امتیاز از باشگاه‌ها به خاطر رفتار هواداران که در فصل گذشته اعمال شد در لیگ چهاردهم حذف شد.


تیم ملی والیبال ایران پس از کسب پیروزی قاطع 3 بر صفر مقابل برزیل، سائوپائولو را به مقصد تهران ترک کرد و بامداد دوشنبه وارد تهران می‌شود.


هاشم بیگ زده مدافع تیم ملی ایران با رفع مصدومیتش از شنبه آینده تمرینات گروهی را آغاز خواهد کرد.


ماسکرانو مدافع ملی‌پوش آرژانتینی بارسلونا توافق کرد با امضا قراردادی جدید به همکاری با کاتالان‌ها تا سال 2018ادامه دهد.


 حنیف عمران زاده بازیکنی است که در لیست خرید رسول خطیبی حضور دارد و البته خود حنیف چندان مذاکرات مثبتی را با مسئولان استقلال نداشته است. 

بازیکن 9 میلیاردی استقلال آندرانیک تیموریان هسته.

عنایتی بخشی چهارمین بازیکن جذب شده استقلال

به نظر شایعه ها در خصوص جدایی تونی کروس از بایرن مونیخ تمامی نخواهند داشت. بعد از منچستر یونایتد این بار نوبت رئال مادرید است.

رحمتی بزرگ ترین غایب تیم ملی در جام جهانی / نظر شما چیست؟
در نظر سنجی جام نیوز ورزشی سید مهدی رحمتی با پیشی گرفتن از علی کریمی بزرگ ترین غایب تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال لقب گرفته است.



تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در پایان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا با کسب 6 مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی دست یافت.


هادی عقیلی که امروز برای مذاکره با مسئولان باشگاه سپاهان به این باشگاه رفته بود در نهایت با مسئولان این باشگاه به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت 3 سال دیگر تمدید کرد.



مدافع تیم فوتبال استقلال  عمران زاده گفت: با مسئولان تراکتورسازی صحبت کرده و به توافق رسیدم.



سوشا مکانی، دروزاه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال فولاد خوزستان و تیم ملی فوتبال کشورمان پس از جلسه امروز با دایی و سپس با رحیمی رسما با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و برای شرکت در تمرینات راهی درفشی‌فر شد.



آخرین نقل و انتقالات استقلال:
علی نظری‌جویباری در جمع خبرنگاران درخصوص بازیکنان جذب شده استقلال در فصل آتی لیگ برتر گفت: قرار است افشارزاده این هفته کنفرانس خبری برگزار کند و در آن نفرات جذب شده را اعلام خواهد کرد.

به نقل از فارس، وی در مورد مذاکره حنیف عمران‌زاده با تراکتورسازی تبریز ادامه داد: او بازیکن آزاد است و با هر تیمی که بخواهد مذاکره کند، اگر توانستیم او را جذب کنیم که خوشحال می‌شویم و امیدوارم که با هم مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم.

نظری‌جویباری درباره مطالبات بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: مطالبات حق بازیکنان است و ما آن را به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد اما اینکه بازیکنان بخواهند این موضوع را شرط بگذارند دور از انصاف است چراکه ما قول دادیم که مطالبات بازیکنان را تا روز آخر به آنها پرداخت کنیم البته می‌دانیم که حق با آنها است و ما هم پول آنها را می‌دهیم اما باید مدتی زمان بگذرد و در حال حاضر از عهده ما خارج است که همه پول بازیکنان را بدهیم اما تا تیرماه این اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: دو طرف مهم است که به همدیگر اعتماد داشته باشند و ما هم می‌دانیم که آنها نگران هستند و ما هم تلاش می‌کنیم که این کار انجام شود و افشارزاده هم قول این کار را داده است اگر بازیکنان با ما همکاری کنند ما هم نهایت همکاری را با آنها انجام می‌دهیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال درخصوص بازیکنان جدید این باشگاه گفت: با 4 بازیکن صحبت‌های قطعی را انجام داده‌ایم و دو بازیکن دیگر هم طی امروز و فردا وضعیتشان مشخص می‌شود اما تا پول ندهیم هیچ بازیکنی قطعی نمی‌شود اما با هم دست داده‌ایم و اگر حسابمان باز شود به این بازیکنان پرداختی هم خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه آیا بازیکن خارجی هم مدنظر امیر قلعه‌نویی است یا نه تصریح کرد: دو بازیکن در لیست قلعه‌نویی هستند و شاید بتوانیم آنها را در سطح نیاز کادرفنی به تیم اضافه کنیم اما پست آنها اعلام نشده است.

نظری‌جویباری درباره اینکه آیا عقیلی به مسئولان استقلال برای حضور در این تیم قول داده یا نه گفت: او به ما قولی نداد و ما هم با او مذاکره غیرمستقیم داشتیم اما چون می‌خواستیم سن تیم را پایین بیاوریم این بازیکن را جذب نکردیم چراکه نمی‌خواستیم اتفاقات سال گذشته تکرار شود.

وی درباره وضعیت دروازه‌بانان استقلال در لیگ چهاردهم تصریح کرد: حسینی سرباز بود و از ما جدا شد اما یک دروازه‌بان زیر 23 سال جذب کردیم و یک دروازه‌بان دیگر هم خواهیم گرفت که با حضور رحمتی امیدوارم مشکلی در دروازه نداشته باشیم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که اینکه گفته می‌شود رحمتی در لیست قلعه‌نویی نیست صحت دارد یا نه گفت: ما تاکنون 4 بار با رحمتی مذاکره کردیم و اگر او در لیست ما نبود که برای مذاکره با او وقت نمی‌گذاشتیم.


سوشا مکانی به پرسپولیس پیوست


 

عمران‌زاده: با تراکتورسازی به توافق رسیدم


اینزاگی هدایت میلان را بر عهده گرفت



  وبالاخره شهباززاده-فخرالدینی-امید ابراهیمی به استقلال پیوستند

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.