هرچی که دلت بخواد "گتوند"

هدیه برای همه ی مردم ایران بخصوص خودت

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۰ ب.ظ

 خواستم هدیه ای برایت بفرستم

  گل گفت مرا بفرست تا با عطر خوش او را شاد کنم

 گفتم او خودش گل است

خار گفت مرا بفرست تا به چشم دشمنانش فرو روم

    گفتم او انقدر مهربان است که دشمن ندارد

 بلبل گفت مرا بفرست تا با آوازم او را شاد کنم

    گفتم نه او خوش صداست

ناگهان صدای قلبم به گوشم رسید

صدای تاپ تاپ قلبم بود که می گفت مرا بفرست تا دوستش بدارم

 

            بیچاره گل و خار و بلبل... و بیچاره قلبم ... نمی دانستند چقدربی وفایی!!!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
امیر حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">