هرچی که دلت بخواد "گتوند"

بگو

شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۶ ق.ظ

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۷
امیر حسین

نظرات  (۹)

20.بهترین زمانه.
20.اگه بیشتر بمونی کسی رو که میخوای از دستت میپره...
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۳:۳۹ پسر بیکار...
واس پسه پسر 19.اگه خیلی بخواد دیر بشه20.


ولی واسه دخترا 18اگه بخواد زیاد شه 19


اگه بیشتر بشه میگن ترشیده............
پاسخ:
مگه زود ازدواج کنی بهت حلیم می دن؟؟؟ هان
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۷ پسر بیکار...
ن حلیم نمیدن.
ولی زن خوشکل میدن...

پاسخ:
باشه 
اصلا بر همین الان بگیر تا دختر ها پیر نشن تو 18 سالی
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۰ پسر بیکار...
من زن دارم.
واسه شما گفتم نترشی.....
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
کم اوردی
...
پاسخ:
خوب هنوز جوان هستی برو یکی دیگه بگیر برو یه 14 ساله بگیر
ههههههههههههههههههه
کم آوردی
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۳ پسر بیکار...
تو بگیر.فعلا من لازم ندارم.
جدی باش تاحالا عاشق شدی.....
خدایش.
پاسخ:
مگه مثل تو هستم
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۴ پسر بیکار...
عاشق شدی.
پاسخ:
بابا من 13 سال بیشتر ندارم چطور عاشق بشم
گم شو
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۶ پسر بیکار...
اهان.باش.
ببین داش توهم درد عاشقی رو میکشی.
عزت زیاد....

پاسخ:
خفه شو بز غاله
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۸ پسر بیکار...
خداحافظ.......

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">