هرچی که دلت بخواد "گتوند"

صحبت مسی در مورد توپ طلای رونالدو

شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ق.ظ

مسی:رونالدو برنده‌ای شایسته برای توپ طلا بود و هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد
به گزارش مشرق، لیونل مسی در واکنش به اهدای توپ طلای سال 2013 به کریستیانو رونالدو اظهار داشت: رونالدو سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت بنابراین هیچ حرف و حدیثی درباره رسیدن توپ طلا به او باقی نمی‌ماند. سال گذشته برای هر 3 ما (رونالدو، مسی و ریبری) فوق‌العاده بود و به همین دلیل است که ما در مراسم حضور داشتیم.

مسی افزود: هر کسی که توپ طلا را می‌برد برنده‌ای شایسته برای آن است. نمی‌دانم اگر سال گذشته مصدوم نمی‌شدم وضعیت فرق می‌کرد یا خیر اما من به دلیل مصدومیت زمان زیادی از میادین دور بودم. آن مصدومیت‌ها سبب شد که من سال گذشته در پایان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در اوج نباشم و فصل جدید را هم با مصدومیت آغاز کنم. من مدت زیادی از میادین دور بودم اما نمی‌شد کاری در موردش انجام داد. کریستیانو سال خوبی داشت و با شایستگی توپ طلا را برد.

ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها افزود: امیدوارم که سال آینده به این مراسم برگردم و بارسلونا بار دیگر نمایندگانی در این مراسم داشته باشد، درست مثل امسال که 4 نماینده در تیم منتخب فیف پرو داشت. من خیلی دوست داشتم که امسال هم توپ طلا را ببرم، در واقع همیشه خواسته‌ام که آن را ببرم اما همانطور که گفتم شکایتی به خاطر از دست دادن آن ندارم. کریستیانو برنده‌ای شایسته برای توپ طلا بود.

مسی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا 4 دوره پیروزی متوالی‌اش برای کسب توپ طلا، از دست دادن توپ طلای 2013 را برای او سخت‌تر کرده یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر. من در هر حال می‌خواستم توپ طلا را ببرم و این وضعیت فرقی در انگیزه من به وجود نیاورده بود.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۰
امیر حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">